کشف ۴۸۰ کیلو گرم بادام قاچاق در ساوه 

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان ساوه یک دستگاه خودروی سواری شوتی توقیف و ۴۸۰ کیلو گرم بادام قاچاق به ارزش ۹۶۰میلیون ریال کشف شد. 
کد خبر: ۱۰۲۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 04 January 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"علی اکبر عیسی آبادی" افزود: در ادامه روند مبارزه با کالای قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان ساوه در مراحل تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق با خبر شدند.
وی یادآورشد: با برنامه ریزی عملیاتی انجام شده از سوی ماموران انتظامی، سرانجام خودروی سواری قاچاق بر شناسایی و در یک عملیات پلیسی توقیف و مورد بازرسی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به کشف۴۸۰ کیلو گرم بادام قاچاق از خودروی توقیفی اظهار داشت: ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ۹۶۰ میلیون ریال ارزیابی شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه دو نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند، افزود: تشديد مبارزه با قاچاق کالا محوري ترين برنامه نيروي انتظامي در حمایت از تولید داخلی به شمار می رود و شهروندان نیز می توانند با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود در این خصوص به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در این عزم جهادی مشارکت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار